58 زائر اولی ملایر عازم کربلای معلی می‌شوند
کد خبر: 4204555
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

58 زائر اولی ملایر عازم کربلای معلی می‌شوند

رئیس اداره اوقاف و امور  خیریه ملایر از اعزام 58 زائر اولی به کربلای معلی خبر داد.

کربلاحجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه همه ساله و در راستای نیت واقف اداره اوقاف و امور خیره ملایر برنامه‌های متعددی را در سطح شهرستان ملایر اجرا می‌کند، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این اداره اعزام زائر اولی‌های نیازمند به کربلای معلی است.

وی افزود: امسال نیز در راستای اجرای امینانه‌ نیت واقف خیراندیش سیف‌الدوله و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ۵۸ نفر زائر بار اولی طی دو کاروان وارد قطعه‌ای از بهشت (کربلای معلی) خواهند شد. مبلغ هزینه شده برای این طرح را چهار میلیارد ریال برشمرد، این هزینه از محل موقوفه سیف‌الدوله بوده است.

عباسی همچنین به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اشاره کرد و گفت: همزمان با بهار قرآن در بقاع متبرکه و شاخص ملایر برنامه‌های قرآنی شامل جزء خوانی، مراسم و محافل قرآنی و غرفه‌های پاسخگویی به شبهات و طرح آرامش بهاری را خواهیم داشت.

وی اطعام‌دهی در راستای نیت واقف و شب‌های قدر، اعزام مبلغ اجرای طرح قرار دوازدهم در راستای کمک به بیماران بی‌بضاعت و نیازمند در راستای نیت واقف و... را نیز را دیگر برنامه‌های این ایام دانست.

انتهای پیام
captcha